joi, 8 noiembrie 2012

Ilinca's fair... with love!

  Miercuri, început de noiembrie,tristeţe şi oboseală pretutindeni...Însă numai nu la event-ul organizat de Avram Ilinca! (în incinta Kiraţs Club)
  Maaamăăă draaagăă ce atmosferă! Haine ici, pantofi dincolo, preţuri mici şi muzică live de calitate! S-ar părea "o gură de rai" pentru fashioniste-le din Chişinău.
  Nu am putut să ratez această ocazie. Am "îmbulzit" papioanele într-o cutie de la jocul de şah, am înhăţat cîteva haine ce nu le mai purtam,pantofii, scumpii mei pantofi-platformă, şi... înainte spre TÎRG!
Marea mi-a fost mirare cînd pantofii mei au fost cumpăraţi şi încă cîteva piese vestimentare, dar ş eu nu am rămas în urmă, procurîndu-mi o rochie neagră,cu elemente din piele şi fermoar din faţă (gen "Nasty Gal") de la talentata Elena Catarafizi!

Mai des aşa evenimente!








Poza aceasta chiar e una artistică! 
De parcă fotograful ar avea o concepţie să captureze papionul în interiorul paharului!

Iar aici vedeţi cîteva haine proprii pe care eu le-am expus la vînzare!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu