miercuri, 31 octombrie 2012

Be my victim and I will be your bride!

În teribilul ajun a zilei de Halloween, pe 28 octombrie, într-o pădure întunecată, şi mai precis în curtea Uniunii Scriitorilor, în cea mai întunecată parte a zilei,  a avut loc  HALLOWEEN HORROR-SALE.
A fost senzaţioanl! Decoraţii, muzică bună, atmosferă prietenoasă şi multe, multe poze! 
Ca să înţelegeţi despre ce vorbesc trebuia sa fiţi acolo! Merci organizatorilor!

Eu am intrat în rolul miresei-fantomă şi am primit chiar cîteva cereri în căsătorie :D

Prietena mea Ana îmi poartă creaţia, şi anume papionul-liliac. Cred că se asortează perfect cu look-ul ei!


           
    



Pozele au fost "furate" de aici:
LOCALS
MOLDIVA
MAINPEOPLE
http://www.canal3.md/rus/news/social/item1878/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu